2014. március 9., vasárnap

Vörös ölelés

Egy újabb régi, ám nagyon is élő alkotás még 2012-ből, tulajdonosa ezt írta:

"A kép az ágyammal szemben került fel a falra. Nem volt ez tudatos. Olyannyira nem, hogy még fúrni sem kellett hozzá. Régről bent maradt egy csavar a falban. Pont ott. Szóval én azt hiszem ő választotta a helyét nem is én. Ezt azért írtam le hogy értsétek miért indul minden reggel úgy hogy rápillantok. Minden reggel rá, mégis mindig mást látok benne. Néha egy madarat látok táncolni a Napban. Aztán egy befogadó, olykor pedig egy életet adó teremtő fát. Kapcsolatot ég és föld között. Csak remélni tudom hogy az én utamat ábrázolja."


Az ihlet úgy jött, hogy segítőim egy "képet" mutattak és a leendő tulajdonos nevét hallottam a fejemben, azonnal le kellett rajzolnom és napokon belül megfestettem. Köszönöm az élményt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése